Opowieść transmedialna w mediach jako narzędzie promocji
Opublikowano: 04.04.2016

Czym jest opowieść transmedialna? Jaki wpływ mają na nią media? Co mają wspólnego z tym „Sherlock Holmes” i „The Walking Dead”? Na te pytanie odpowiedź zna zaproszony przez nas gość.

Opowieść transmedialną po raz pierwszy zdefiniował Henry Jenkins jako wielowątkową i zróżnicowaną historię, która odsłaniana jest na różnych platformach medialnych, przy czym każde medium ma swój oddzielny wkład w tworzenie i rozwijanie fikcyjnego świata.

Mieliśmy przyjemność zaprosić Was na kolejne wydarzenie w ramach projektu Warsztaty Dziennikarskie. Spotkanie poprowadziła dr Anna Jupowicz – Ginalska, która jest autorką wielu artykułów oraz pierwszego w Polsce podręcznika akademickiego, poświęconego marketingowi medialnemu. Na UW prowadziła zajęcia z Komunikowania masowego, Laboratorium PR, a obecnie – przedmiot Marketing medialny. Pracowała m.in. w agencjach PR, korporacjach medialnych.

Wydarzenie odbyło się 30 marca. Wszystkim dziękujemy za przybycie.

 

Kontakt do organizatora:
Sylwia Borycka
e-mail: sylwia.borycka@nzs.org.pl