Kurs e-marketingu
Opublikowano: 26.03.2016

12516114_959969407419339_226631320_n

19 marca odbyło się kolejne spotkanie w ramach projektu Warsztaty Dziennikarskie. Poruszyliśmy na nim kwestię e-marketingu, który służy do przesłania informacji marketingowej i pozyskania klientów. Dowiedzieliśmy się czym jest storytelling, jak celnie trafić do naszych potencjalnych klientów, w jaki sposób wybierać grupę docelową, a także jakie cechy powinien mieć dobry newsletter. Cenna wiedzą była również kwestia mediów społecznościowych.

Warsztaty poprowadził Michał Osiej – absolwent Wydziału Prawa i Administracji UKSW oraz Wydziału Zarządzania UW. Fundraiser agencji Gnyszka Fundraising Advisors. Zarządza ponad 60 profilami w mediach społecznościowych.kursy

Wszystkim dziękujemy serdecznie za przybycie.


Kontakt do organizatora:
Sylwia Borycka
Tel. 781573956
e-mail: sylwia.borycka@nzs.org.pl