Kurs copywritingu
Opublikowano: 25.03.2016

Jak za pomocą słów „sprzedać” produkt, ideę, usługę? Co zrobić, by jakieś hasło utkwiło mocno w głowie odbiorcy? Jak stworzyć reklamę, która przyciągnie uwagę? Na takie pytania odpowiedź musi znać copywriter.

Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych, scenariuszy itd. – to również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych, a także pozycjonujących. Właściwie dobrane słowa potrafią przykuć uwagę czytelnika. Odpowiednio napisany tekst ma wpływ na odbiorcę.

Swoją wiedzą na ten temat podzieliła się z nami Magdalena Jaworowicz – praktyk marketingu, wykładowca i coach. W projektach badawczych łączy wiedzę akademicką z doświadczeniem zdobytym podczas wieloletniej praktyki zawodowej w zakresie komunikacji interpersonalnej i marketingowej. Swoimi umiejętnościami dzieli się podczas wykładów, warsztatów i sesji treningowych.

Podczas pierwszej części warsztatów dowiedzieliśmy się kim jest copywriter, jak wygląda jego praca, a także poznaliśmy sztandarowe przykłady dobrego copywritngu oraz jego nieudane próby.  W drugiej części przeszliśmy do praktyki i zostaliśmy podzieleni na grupy. Każdy zespół miał za zadanie wykonać projekt dla przydzielonej grupy docelowej. To była cenna dawka wiedzy!

Dziękujemy wszystkim za przybycie.


Kontakt do organizatora:
Sylwia Borycka
Tel. 781573956
e-mail: sylwia.borycka@nzs.org.pl

 

GALERIA